вторник, 6 февруари 2018 г.

Цитати и "Вестители" от Цветелина Владимирова



Здравейте!
Как сте?


Най-сетне я прочетох!!!
Вестители от Цветелина Владимирова!
Прекрасна я!
Ще ви подгрея с любимите ми цитати (да живеят лепящите листчета)!


- Какво има? – попитах го нетърпеливo.
- Нищо ми няма – отвърна ми той. – Изглеждаш много зле…
- Толкова зле, че те е страх да се приближиш?
- Достатъчно зле, за да ме накараш да полудея като те гледам – отговори и най-после доближи края на леглото и седна в краката ми.


- Само то едно нещо ме е страх – каза след няколко прекалено дълги мига и гласът му заглъхна. Въздухът натежа. – Страх ме е да не те изгубя.


Една сълза се търкулна по бузата ми. Зоя стисна ръката ми по-силно.
- Никога не съм те виждала такава - гласът и прозвуча смаяно.
Аз се усмихнах тъжно.
- Няма да ме видиш повече – преглътнах, - защото всичко ще бъде наред.
- Ксения – каза ми мъчително, - не е нужно винаги да бъдеш силна. Можеш да бъдеш слаба понякога. Поне когато сме само аз и ти.


Обичам Ксения, Игор, Зоя, Майкал и Юри, но най-много обичам Цвети, която е написала тази прелест!
Благодаря, ти красавице!  <3

Горещо ви препоръчвам трилогията!
Дайте шанс на българското фентъзи!
Очаквайте ревю скоро!



П.п. Ако желаете вижте нощното ми стихотворение тук. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар