четвъртък, 30 ноември 2017 г.

Get to know this blogger better - Challenge


Здравейте! В навечерието на рожденият ден на блога съм решила да ви споделя този таг, видях го от прекрасните Ева  и Диляна! (Поздрави, красавици! <3)




10 случайни факта за мен.
- Обичам да рисувам.
- Мразя силният шум.
- Искам да отида на почивка в Норвегия.


- Обичам суши.
- Уча испански.
- LOTR & Star Wars!
- Обичам да пиша.
- Емоционална съм.
- Сантиментална съм.
- Имам вълнисти папагали.


Опиши един от страховете си.
Да ми откраднат телефона.

Пет неща, които би казала на 16-годишното си Аз, ако можеше.
- Вярвай в себе си!
- Не се влияй от чуждото мнение.
- Изграждай трайни взаимоотношения.
- Смелост!
- Направи си блог!

Пет неща, които те правят истински щастлива сега:
- Семейството ми.
- Приятелите ми.
- Ски скоковете.


- Книгите.
- Блогът ми.

Кое е най-трудното нещо, което някога си преживявала?
Някои раздели.

Каква е мечтаната ти работа и защо?
Малка книжарничка в Алпите, топъл чай и малко музика.



Ако можеше да бъдеш животно, какво щеше да си и защо?
Куче. Умно и добро!



Кое е нещото, в което ти се иска да беше по-добра?
Химията. И в преносният смисъл също.

Ако можеше да имаш една супер сила, каква щеше да бъде тя и какво би направила с нея първо?
Телепортация. Да пътувам из цял свят за секунди!


Топ пет хобита:
- Четене.
- Писане.
- Рисуване.
- Спане!
- Разхождане навън.


Коя популярна представа хората възприемат погрешно?
Блондинките са глупави.

Кое е нещото, което хората възприемат най-грешно за теб?
Че ще съм им безинтересна и скучна.



Приятна вечер! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар