вторник, 19 септември 2017 г.

Неочаквани уроци - Ревю на BOPS


Здравейте!
Учебната година започна и вече имам списък с нещата, които няма да мога да правя:
- За гледам филмите от 21:00 по BTV Cimema и Кино Нова, защото ахой, ставам в 5:45 и не ми достигат часове сън.
- Ако пиша 7 публикации месечно ще го броя за супер.

Та нека, преминем към темата, а именно ревюто ми на Септемврийският BOPS (Box Of Papper Smiles), първата, българска, абонаментна, месечна кутия. Броя си, като мой минус, че не дадох най-близкия адрес на Еконт, дали съм объркала Алекс и Райс, не е важно, кутията пристигна, цяла и прекрасна!



Първото нещо щом забелязах, веднага след, като отворих капачето беше красивата, червена хартия.
Есен е. А цветовете на Есента са червеното, жълтото, оранжевото и кафявото. Аз наистина харесвам червеното, като цвят и вече бях сигурна, че ще бъда впечатлена от Кутията.

Посланието ти стопля душата!

Незнам дали Райс и Алекс са предполагали, че като по-малка си мечтаех да имам пишеща машина! Прекрасната ретро-тетрадка, (която първо помислих за тениска), на чиято има пишеща машина ми сбъдна мечтата, (макар и частично)!



Следващото нещо имаше цитат, който ми се стори познат, от някъде. И се оказва, че е от Хари Потър. Аз съм чела първите четири книги, голям пропуск знам, но ще си наваксвам. Оказа се страхотна, червена мешка за книги! (И не само).



Разбира се, под нея беше книгата - "Жестокост" от Изд. ЕГМОНТ, но която да си призная бях хвърляла оченце в книжарницата. Леко крими, което ми харесва. Ще я чета с удоволствие.

И накрая, нещото от кутията, което ми хареса най-много! Малки, лепящи листчета с формите на пощенски плик, шишенце за мастило и перо!
Обожавам да пиша писма и когато ги видях, се зарадвах наистина много! Чудесни са!



Благодаря на Райс и Алекс, за тази магична кутия. BOPS е удоволствие!




До скоро!

П.п. Поръчвам кутията за първи път, но ви казвам НЯМА ДА СЪЖАЛЯВАТЕ! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар