петък, 9 юни 2017 г.

Моята среща с Ари и Данте


Hola, amigos!
Това щях да кажа на двете момчета от книгата на Бенджамин Алире Саенц, ако ги срещнех някъде по улиците. Иска ми се да са реални хора, защото са толкова прекрасни. Именно това е и думата с която бих описала “Аристотел и Данте откриват тайните на Вселената” – прекрасна!
Хареса ми… ами всичко!
Но нека бъда малко по-сериозна и конкретна!
С Ари имаме доста общо. И аз, като него трудно си намирам приятели. И двамата с Данте, обаче израснаха много и научиха някои важни истини за себе си и другите.

Понякога тайните на Вселената, са по-близо от колкото си мислим, навсякъде около нас. Отношенията между хората са важни и трудни за разбиране.
Семейството винаги е наш приятел. (И Ари и Данте имат чудесни семейства, които ги подкрепят във всичко!)

Стилът на автора е много увлекателен и лек. Книгата не ти дава да откъснеш очи, но понякога реже, като нож. Обрати в сюжета не липсваха и аз си изплаках очите на няколко пъти. (Няма да издавам защо!)

Книгата ми хареса изключително много! Мисля си че всеки трябва да я прочете, за да открие някоя тайна на Вселената! Изключително много емоции, но и няколко извода: Трябва да бъдем по смели и да вярваме в себе си!

За мен беше удоволствие да се срещна с Ари и Данте!
Надявам се и вие да изпитате многото емоции, които изпитах аз четейки “Аристотел и Данте откриват тайните на Вселената” и да ми разкажете!

До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар