вторник, 13 юни 2017 г.

Невидим // Ревю


Здравейте!
Днес искам да ви разкажа малко повече за книгата на един млад българин, който се занимава и с влогърство. Романът му е предназначен за младите хора, които търсят вдъхновение, за да се развиват. Досетихте ли се вече? Не, не е Емил Конрад, а Стан, който е и моят любим български влогър!



Книгата се чете бързо и е много увлекателна.
В историята се разказва за тийнейджърът Стефан, с който имаме толкова общи неща, което е толкова страхотно! Стеф е на шестнадесет и се сблъсква с това да бъдеш отхвърлен в училище. Героят има страхотен потенциал, страшно умен и много забавен! Харесва ми, това че отстоява правата си и е готов на всичко за да помогне ни приятелите си.
Нора - най-добрата приятелка на Стеф е много готина! И тя (като мен) иска да се впише в дадена група. Понякога е мързелива, често си сменя настроенията, но знае как да накара Стеф да се усмихне.
Ванеса е момичето, което Стефан харесва. В началото ми изглеждаше, като типична училищна, шоколадова кифла, но в последствие се оказа мила и свястна.
Родителите на Стеф са чудесни. Разбират и подкрепят сина си. Подтикват го да преследва мечтите си. Именно чрез едно мечтано пътуване до Милано, започва истинското приключение на героя. Там той намира нови приятели, (Роберто и Клаудия са ми едни от любимите не-главни герои изобщо, защото макар и да са известни те все пак са си останали добри и готини).
В заключение: книгата ми хареса изключително много и искам да благодаря на Стан, за всички усмивки, които са цъфвали на лицето ми при прочита на книгата или при гледане на някое от неговите видеа!


~ Каналът на Стан: https://www.youtube.com/user/instantfreaks
~ Каналът на Стефи: https://www.youtube.com/channel/UCWXNWhQ_a2boIYouj4H0vEw


До скоро! :) 

Няма коментари:

Публикуване на коментар